GK/49 Zezwolenie na lokalizację zjazdu na drogę gminną
                    decyzja administracyjna                    
                    
                
                
                
                
                      Kogo dotyczy
                   
                     brak danych                    
                    
                
               
                Czas realizacji
Do 14 dni od daty złożenia wniosku
Wymagane dokumenty
1.Czytelnie wypełniony wniosek o lokalizację zjazdu
Odbitka mapy zasadniczej w skali 1:500 lub 1:1000 z naniesionym / czytelnie / projektowanym zjazdem na drogę publiczną
Opłaty
               
                                brak opłat
                            
                      
                    Tryb odwoławczy
               
                                Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Warszawie za pośrednictwem Wójta Gminy 
                            
                      
                    Podstawa prawna
               
                                Art. 19 ust.1, ust.2 pkt4, art.29 ust.1 pkt 2, ust.2 i ust.4ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 19 poz. 115 j.t.) §79 rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie / tekst jednolity Dz. U. z 1999r. Nr 43, poz. 430/ art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego / Dz. U. z 2000r. poz. 1071 z późn. zm. /. 
                            
                      
                    Dodatkowe informacje
W toku postępowania Urząd Gminy może poprosić o dodatkowe dokumenty np. potwierdzenie stanu własności, przedłożenia warunków technicznych itp.
Lokalizacja zjazdu wydawana jest bezterminowo.